خواب و بيداري

مشاوره خانواده،ازدواج،كودك،نوجوان،رايگان،تلفني

خواب و بيداري

۴ بازديد
خواب و بيداري

خواب و بيداري
چه روياهاي در سر داريد؟ ميخواهيد در خواب به آنها برسيد و يا در بيداري آرزوهاي بزرگ را نهال و زياد خواهي مي دانيد و در قبال آنها احساس گناه مي داريد و يا آنها را حق مسلم خود مي دانيد؟

براي رسيدن به اهدافتان زور مي زنيد و يا آنها را به زيبايي و در دقت مناسب به آساني محقق مي شوند؟
در مسير رودخانه زندگي هستيد و يا غافل از قانونمندي هاي جهان شب را روز مي كني و در پي يك

كسب دستاوردهاي دنياي بيرون مي دويد؟
از تلاش كردن بي ثمر خسته شده ايد و يا هنوز ته مانده انرژي خود را صرف اثبات كردن حماقت ها و نيازهاي خود مي كنيد؟
ميل به داشتن قدرت و مشهور شدن و در چشم ديگران بزرگ بخشيدن حرام و گناه است و يا ثواب و لذت بخش؟
اهداف شما كدام است و براي رسيدن به آنها چه مي‌كنيد در خواب و رويا به آنها مي‌انديشيد و يا همان را هم از خود دريغ مي كنيد؟
مدام از والدين تو نشنيده ايد كه نكن نميشه با يك گل بهار نمي آيد و يك دست صدا ندارد و يا اينكه ايمان داري كه شما آن كسي هستي كه طرحي نو در جهان مي‌اندازيد و الگوي عده كثيري از مردم آن مي شويد و اين هدف شما ناشي از كدام نيازتان است؟
نياز جنسي خود را چگونه مديريت مي كنيد؟ فكرتان در كل روز به چه ها مشغول است محتواي افكارتان مثبت است يا منفي به ترس هايتان از آينده مي انديشيد يا در گذشته غوطه ور هستيد؟ توانمندي هاي خود را به درستي ارزيابي مي كنيد؟ تست هاي روانشناختي مي توانند خصيصه هاي پنهان درون را رو كنند عتر ما را به اهدافمان برسانند با شناخت محتواي هوشيار و ناهوشيار خود مي‌توان برنامه‌ريزي دقيق‌تري انجام داد كه با حسي شاد عجين باشد و به سرعت بر روي غلتك افتاد دستاوردها را از راه برساند مي‌بايست خانه‌تكاني فكري كرد و آشغال ها را دور انداخت و بقيه رو هم تصحيح كرد. از خوابي عميق به بيداري برسيم و آرزوهاي مان را زندگي كنيم تظاهر كن تا آن را بسازي با قطعات درماني مي‌توان نقش‌هاي مختلف را با حرف هاي متنوع و عالي بازي كرد و سپس آنها را به حقيقت بدل كرد دنبال كردن گام به گام تكنيك هاي علمي روان‌شناختي مي توان به محتواي ناهوشيار دست يافت و به صورت هوشيارانه عادت‌هاي را وارد ضمير باطن كرد و آن را طوري برنامه ريزي كرد كه به صورت اتوماتيك درست شود و ما را به زيبايي به اهدافمان برساند خودمان را دوست بداريم و با آهنگ شاد از خواب بيدار شويم و پا به دنياي نور و بيداري بگذاريم.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.