انواع تدريس خصوصي

مشاوره خانواده،ازدواج،كودك،نوجوان،رايگان،تلفني

انواع تدريس خصوصي

۵ بازديد

انواع تدريس خصوصي
تدريس خصوصي يعني چه؟
تدريس خصوصي يعني اعزام دبير يا استاد به منزل يا محل كار شما براي تدريس مبحثي كه مورد سوال شماست معمولاً اين فرايند نسبت به نياز شما انجام ميشود.
تاريخچه تدريس خصوصي؟ 

انواع تدريس خصوصي


تدريس خصوصي تغيير آن از دوره قاجاري پيدا شده در آن زمان تحصيل براي همه افراد مهيا نبود و حدود ۲۰ درصد از افراد مي‌توانستند از مزاياي تحصيل استفاده نمايند و فقط قشر مرفه از تدريس خصوصي و دبير در منزل خود استفاده مي كردند.
انواع تدريس خصوصي:
امروزه تدريس خصوصي به صورت اپيدمي و رايج در بين خانواده‌ها بوده در موارد مختلفي از دبير و استاد بهره مي‌برند به طور مثال تدريس خصوصي دروس مدرسه از ابتدايي تا كنكور تدريس موسيقي تدريس كامپيوتر تدريس خصوصي زبان هاي مختلف و حتي تدريس خصوصي هنرهاي دستي و ورزش و شناخت و غير نيز رايج مي باشد.
مراحل :
۱_ سنجش سطح علمي دانش آموز با دانشجو با يك تست ورودي و سوال و جواب هاي كوتاه.
۲_ ارائه درس و نكات مناسب با سطح علمي و گنجايش دانش آموز.
۳_ ارزيابي و امتحانات دوره اي پس از ارائه هر سرفصل و مبحث علمي.
شيوه هاي تدريس :
۱_ تدريس فوري و مقطعي:
در اين شيوه دانش آموز نزديك به امتحان خود نسبت به نياز داشت تدريس خصوصي گرفته و اشكالات و سوالات خود را برطرف مي نمايد كه البته به صورت مقطعي مفيد خواهد بود.
۲_ تدريس  مستمر:
در اين اطلس خصوصي والدين از ابتداي شروع سال تحصيلي نسبت به نياز دانش آموزان و مشكلات سال گذشته از معلم خصوصي استفاده كرده و در كل سال تحصيلي البته نه به صورت فشرده سعي مي كنند به كمك كرده و اشكالات و سوالات دانش‌آموزان را رفع نمايند.
البته بايد متذكر شود اگر دانش آموزان از اول و پايه دروس به صورت نقطه اي و اصولي درس بخواند هرگز نياز به معلم خصوصي نخواهند داشت.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.