موفقيت با مشاوره خانواده

مشاوره خانواده،ازدواج،كودك،نوجوان،رايگان،تلفني

موفقيت با مشاوره خانواده

۴ بازديد
موفقيت با مشاوره خانواده

موفقيت با مشاوره خانواده 
دليل رجوع به مشاوره خانواده چيست؟

 موفقيت در زمينه هاي شغلي، اجتماعي ، ازدواج و.. خواسته همه انسانهاست.اما چگونه؟
براي مديريت بهتر زندگي بايد ازتجارب  شخصي ديگران استفاده كرد.براي برقراري ارتباط بهتر و روابط اجتماعي مطلوب بايد از مشاورين مجرب در اين زمينه بهره گرفت. و همچنين براي موفقيت در آينده شغلي خود حتما با تدبير حركت كرده  و زمينه هاي لازم جهت كسب يك حرفه مناسب را فراهم آوريد.درزمينه ازدواج وتشكيل خانواده كه مهمترين مرحله زندگي است بايد با شناخت كامل و آگاهي از شخصيت، فرهنگ ، تربيت ، خانواده و ارتباطات طرف مقابل تصميم مناسب گرفته و از مشاوره 

خانواده و ازدواج كمك بگيريد.
موفقيت براي بعضي ها به معني پول دار شدن، محبوب بودن و.. مي باشد در صورتيكه موفقيت يعني داشتن يك زندگي آرام و راحت در كنار خانواده با آرامش زيستن و دور از دغدغه هاي  جاري زندگي است.
اگر بخواهيد در زندگي موفق باشيد به چند نكته زير توجه فرماييد:
 1-هرگز زود تسليم نشويد :
 كساني كه با كوچكترين مشكل تسليم شده و قادر به حل آن نيستند آدمهاي موفقي نخواهند بود.ما در برابر مسائل زندگي بايد قوي بوده و با اراده محكم و تدبير و انديشه صحيح و گرفتن مشاوره و استفاده از تجارب ديگران در حل مسئله كوشا باشيم و هرگز خسته و مايوس نشويم و  به ياد داشته باشيم كه خداوند متعال هرگز بنده خود را رها نمي كند. 
2-سخت كار و سخت كوش باشيم:
 پروزدگار عالم فرمودند (از تو حركت از من بركت) .كسي كه براي بدست آوردن رزق  زندگي و خانواده تلاش فراوان كند و هرگز خسته نشود و سخت كوش باشد مطمئن باشيد خداوند بركت  او را زياد كرده و هرگز در مسير زندگي او راتنها نمي گذارد. 
3- اميدواري به آينده:
 كسي كه مايوس بوده و فاز منفي دارد مثلا مي گويد نه اين كار نمي شود هرچه قدر تلاش كنم امكان ندارد بتوانم آنرا تمام كنم يا جملات نااميد كننده اي مثل اين در حقيقت منفي گرا بوده و از توانايي هاي خود استفاده كامل را نمي برد و اين طرز فكر هميشه اور ا شخصي نا اميد كرده و جلوي پيشرفت او راميگيرد. 
مسئوليت زندگيتان را خودتان به عهده بگيريد 
براي مديريت و ادراه زندگي خودتان برنامه داشته باشيد هميشه به تفكرات خودتان متكي بوده و سعي كنيد مسائل مربوطه را باتدبير و درايت و فكر خود انجام دهيد. البت گرفتن مشورت از مشاوره خانواده با تجربه مفيد و سودمند خواهد بود.ولي نبايد درد دل خود  و مشكلاتتان را با هر كسي در ميان بگذاريد . ما بايد دوست و دشمن خود را تشخيص داده و حتي الامكان سعي كنيم مسائل را خودمان حل و فصل نماييم چون ممكن است با گرفتن راهكارها از افراد غير قابل اعتماد مشكلا ت را حاد تر نماييم و به بن بست برسيم پس پيشنهاد اين است كه در اسرع وقت با مشاوره خانواده قرار ملاقات داشته باشيد. 
در زندگي گاهي لازم است ريسك پذير باشيم
درست است مي گويند احتياط شرط عقل است ولي در مسير زندگي گاهي اوقات نياز داريم ريسك پذير باشيم و مسائلي را تجربه كنيم. البته قبل از هر نوع تصميم گيري مخصوصا در زمينه كار و سرمايه گذاري بايد از افراد با تجربه و مشاوره شغلي نظر بخواهيم و پس از اطمينان از طرح خود با اميد و ياد خداوند آنرا به مرحله اجرا بگذاريم و مطمئن باشيد وقتي فكر ونيت شما خير بوده و در راه بهبود و صلاح خانواده عمل كنيد حتما موفق خواهيد بود. 
محروميت و همدلي درون خانواده
خانواده اي موفق است كه تمامي اعضا آن با هم يكدل بوده و كانون خانواده هميشه با مهر و محبت باشد . وقتي شما درون خانواده همگي با هم دوست باشيد و غمخوار مسائل يكديگر مطمئن باشيد همواره خانواده ي موفق و استوار خواهيد داشت. در اين راستاي و براي آموزش تكنيك هاي همسرداري، فرزند پروري و در كل همدلي با مشاوره خانواده  مشورت نماييد مطمئن باشيد كه سودمند خواهد بود 
مركز مشاوره نياوران -مشاوره خانواده تلفني رايگان

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.